Lite krasslig

Det går nån slags sjuka mitt jobb just nu och det är inte avundsjuka för den finns nog alltid(ha,ha) utan en "normal" sjukdom. Eller snare två, förkylning och magsjuka. Nu tror jag att jag har drabbats lite. Har ömsom frysit och ömsom svettats. Har kännt mig som en levande kamin på kinderna. Däremot fick jag sätta på mig pyjamasen för första gången på ett år igår. Höll på att frysa ihjäl. Hoppas bara att det går över. Har inte råd att vara sjuk just nu eller...det har jag ju nu men inte sen. Kanske ska passa på att vara lite sjuk nu då??

Jag tog iaf 2 panodil för att orka följa med Irene hem för god mat och snack. Vi har nämligen medarbetarsamtal alldeles strax o då får man en massa papper som man ska tänka igenom innan. Men hallå!! Fattar ju knappt vad hon menar o då är jag ändå svensklärare. Hoppas inte de andra förvaltningarna använder samma papper för de kan ju inte förstå ett dugg. Dessutom var det en hel del störiga stavfel. Tur att det inte är en dejt.
Så nu tog vi lite kombinerat mat/arbete och diskuterade igenom. Alltid mycket lättare om man är två. Kom fram till en hel del smarta grejer eller så var det feberyran, inte vet jag. Tur att jag skrev ner de så jag kommer ihåg dem =)
Har en vecka till att fila på dem så det blir nog bra =)

Nu ska jag sussa och försöka kurera mig så jag kanske orkar jobba imorgon....

Kommentarer
Postat av: DumPer

Det har hänt..tro mig!

2009-02-04 @ 07:38:57
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: Senemizz

Du har blivit utmanad... se mitt senaste inlägg för att ta del av utmaningen.



Föresten Frugan... ska du ha ditt modem tillbaks kanske? :P

2009-02-05 @ 22:29:25
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0