Längtar, längtar, längtar...

...tills jag ska flytta. För er som inte vet så har jag ÄNTLIGEN fått tag på en lägenhet, på HERRHAGEN. Det är en underbar liten etta som jag ska bo i. Fredrika var lite bekymrad över att jag inte var överväldigad, men det kan ju bero på att jag inte hade sett den själv! Fick erbjudandet mitt i mitt sjuktillstånd så jag tvingade Stefan att titta på den istället. Han tyckte att den var bra så då tog jag den. Ska ju inte bo där i all evighet =).
Men igår var jag själv och tittade på den och den var toppen!! Kommer att få plats med nästan alla mina saker + lite nytt som jag har planerat att införskaffa. Tur att man har tjänat ca 3000 på tradera så jag kan köpa mig en ny soffa =).
Så snart, snart, snart kommer jag äntligen att vara Karlstadbo igen. Är nog inte gjord för att bo i en bonnhåla.

För er som undrar varför jag inte har skrivit på så länge så har jag inte haft en gnutta lust. Det har hänt en hel del men suget har varit lika med noll. Har nämligen snöat in på att sitta i soffan och titta på serier och brodera(tantvarning). Har hittills hunnit avklara 2 säsonger av heroes och snart en säsong av Carnivale. Så är det när man är lagd åt det lite maniska hållet eller? 


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Manisk...förstår inte vad du menar ;)

Det bästa med å va över 30 är att man kan göra tantsaker utan att skämmas!

Har fortfarande inte lokaliserat den suspekta lukten....

2009-02-20 @ 15:23:55
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: stefan

tack för att du är igång igen. Helt ok o snöa in. kram

2009-02-20 @ 18:14:10
Postat av: Senemizz

Grattis! :)

2009-02-21 @ 18:21:58
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0