Hemma igen

Efter ett dygns barnpass är jag nu hemma igen. Det var skönt. INte så att det har varit några problem men hemma är ändå hemma. Dock blev jag helt slut när jag kom hem. Vet inte om det beroro på att jag hade 5 flyttkartonger med mig när jag kom eller om det var för att jag hjälpte Iréne med skottningen. Aldrig bra att motionera. Så jag la mig i soffan en stund och vilade.
Gårdags kvällen förflöt med pizza o godis. Åt så mycket så jag nästan mådde illa. Felicia åt nästan lika mycket + popcorn! Hur hon fick i sig så mycket i den lilla kroppen är för mig ett under? Sen blev det Melodifestivalen. Vad mycket roligare det är att titta på när man är två!!
Idag ville hon vara med en kompis så mitt jobb blev att köra henne dit. Skulle egentligen vara barnvakt tills ikväll men eftersom hon skulle vara med den kompisen stannar hon där tills Iréne m kompani dyker upp i sin nya bil och hämtar henne. Iréne har nämligen köpt en lika dan bil som jag, fast en fulare färg =). Borde egentligen få provision från Citroën!

Så barnpassningen har gått bra. Inga problem med Felicia fast hon var utan mamma. Dock undrar jag om Iréne hade seperationsångest för hon ringde flera gånger under dagen =) Kanske är så vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Skönt att va hemma hos virkningen igen va =)

2009-02-22 @ 16:47:02
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0