Ett kap

Tog en tur till Karlstad idag. Gud vad jag längtar tills jag INTE behöver ta en tur till Karlstad utan bor där. Nu är det bara 1 månad kvar.
I allafall tjatade väl Stefan på att jag skulle komma och titta på hans tapetsering i vardagsrummet med förevändningen att då kunde vi titta på möbler. Hade nämligen missat en snygg byrå i IKEA family bilagan som jag hade velat sett på förra helgen. Så jag tog ork till mig och åkte dit. Hade hela bilen full med saker. Snart är det ingenting kvar här så flytten kommer gå som en dans =)
Tapetseringen var skitsnyggt. Fondvägg i tegel och nån brunspräckligaktigt i resten. Blev ett helt nytt rum. Kanske är Stefan man ska ta hjälp av vid tapetsering(vink till dig Fredrika).
Sen åkte vi runt i hela staden och tittade i alla möbelaffärer. Hittade inget av största intresse och var det intressant så var det för dyrt. Så vi avslutade med IKEA. Var tvungen att titta på en soffa som jag hade sett ut och en byrå. Det blev ingen byrå (slut) men det blev en soffa!! Det är ställbara sidor så man kan ligga raklång! Inget fel =)

Men det bästa av allt är att jag tjänade 3000Kr!! Den skulle egentlige kosta 6000 men denna helg kostade den halva priset! Dock var jag tvungen att köpa den idag och det är en omöjlighet att få in den i bilen så jag fick ta hemfrakt som inte var billigt 495 spänn skulle de ha för det!! Men, men den jag tänkte köpa kostade en tusenlapp mer så jag tjänade ändå pengar. Känns skitbra. Tyvärr får den stå hos Stefan tills jag flyttar så jag får inte njuta av den, men snart....


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Vinken mottagen =)

2009-03-01 @ 20:12:12
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0