Ej bortglömd vän

Tog en snabbis in på Facebook och såg att jag hade en vänförfrågan. Satte nästan i vrångstrupen när jag såg vem det var. Min gamla vän Stephan från Moskva!!! Jag har inte sett honom på över 10 år men jag tänker på honom då och då. Vi höll kontakten ett tag men nu var det ett par år sedan som vi talades vid. Vi tappade helt enkelt kontakten. Jag har sökt efter honom då och då men inte hittat honom. Han bor nämligen inte på samma plats hela i tiden och inte i Sverige. Jag blev faktiskt lite tårögd =).
Fan ibland ÄLSKAR jag facebook!! Det vore skitkul att ta upp kontakten med honom igen. Vi hade en underbar men galen tid tillsammans i Moskva, en oförglömlig tid!!!

Kommentarer
Postat av: stefan

grattis,jag vet vad han betyder för dig.kram

2009-02-24 @ 22:22:32
Postat av: Fröken Källgren

Va kul, va kul, va kul!!!!

2009-02-25 @ 08:59:50
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0