Barnvakt

Har fått den stora äran att vara branvakt åt Irénes dotter. Så från kl 8.00 i morse till nån gång på eftermiddagen imorron är det jag som har ansvaret för Felica. Det känns dock inte så betungande. Det vi har gjort hittills är att spela playstation och äta. Just nu har jag rast medan hon+ en kompis är ute och åker pulka. Själv roar jag mig med att sitta vid datorn och elda i spisen då jag fryser hela tiden. Har tom letat upp ett par raggisar för att inte frysa om fötterna. Har glömt hur kallt det kan vara i hus på landet.
Tyvärr var det väl lite väl tidigt imorse. När klockan ringde kändes det som om jag skulle upp o jobba och det är ju ett par dar tills det. Så jag är lite seg. Kanske ska vila en stund i soffan ? Som sagt inte såå betungande. Vad gör man inte för lite pizza o godis? =) Så är detnär man är snål =)

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Ha en mysig barnpass då =)

Puss

2009-02-21 @ 18:23:55
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0