Förskottspresent

Imorse fick jag en förskottspresent av Cristina. Fyller ju inte förrän i morron men hon frågade mig för ett tag sen om torsdag eller fredag passade bäst för lite äventyr. Jag valde då torsdag eftersom jag ska spendera min födelsedag med att tvätta och packa :S.
Så imorse fick jag ett paket, med en text där det stod att hon skulle hämta mig 18.40 för att köra iväg mig på massage i en HEL TIMME!! Kan en födelsedag börja bättre?? Precis vad min stackars kropp behöver.

Om det är nån som inte har köpt en present till mig kan jag tipsa om att jag ser ut som sju svåra år och ett nödår av trötthet i ansiktet. Så kanske en pås och ring under ögat behandling kunde vara på sin plats? Behöver ju inte se ut som 40 när jag bara är 31.....snart 32 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0