Upp o ner...

...ner o upp. Så ser mitt liv ut just nu. Så fort som jag känner att jag sticker upp näsan ovanför vattenytan så är det nåt som händer som gör att jag sjunker ner igen. Är så himla tröttsamt. Jag är så himla trött på att gråta o må dåligt så just nu skulle jag vilja byta liv med nån. Nån som är sugen?

Är meningen att jag ska börja jobba på måndag, men hur det ska gå det vet jag inte. Har bestämt mig för att göra ett allvarligt försök o hoppas på att det går bra. Är hemskt jobbigt att sörja o försöka hitta sig själv. Hade varit jobbigt vilket som men känns ännu värre nu. Jag hoppas att det löser sig snart o att jag snart blir samma gamla glada Jessica, för nu känner jag mig absolut inte glad. Hoppas det går över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0