Projekt bygga bo...

... fortsätter. Idag har jag tagit itu med projekt köksbord som har legat vilande sen i våras. Men eftersom jag gör allt för att trivas skitmycket i min lägenhet så måste jag även ta itu med köksbordet så att det matchar resten av köket. Det ska bli vitt. Hade färg liggandes men då målningsexperten Fredrika sa att det blir ännu bättre om man har grundfärg fixade jag det i förmiddags efter att jag hade varit på tippen o slängt skräp. (visst är jag duktig?)
Så nu har jag målat ett lager o väntar bara på att det ska torka så jag kan måla en gång till. Mina ärligt snodda handskar(arbetsförmån) kom väl till pass oxå så jag slapp få färg på hela händerna =).

Annars har jag inga planer för dagen. Har inte lust att träffa folk idag. Vill bara vara ensam, fast ensam är jag ju inte. Har ju Boris som ligger o sover i min soffa, fast han räknas inte som folk. Känner mig trött o risig efter en del vin igår så jag tar en heldag med mig själv. Får kokonga med mig själv! Vad är det man säger? Ensam är bäste dräng el har jag fått det om bakfoten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0