Just nu ligger jag...

... ovanför vattenytan. Bygger bo med mig själv o håller på och myser till hemma hos mig själv. Har precis borrat upp min nya sofflampa o nu är det bara en hylla i köket kvar. Behöver dock ett par armar till för det.
Försöker nämligen shoppa mig lycklig. Det går sådär men det funkar för stunden. Så tidigare i veckan shoppade jag loss på IKEA. Hade egentligen tänkt att vänta lite o ha sällskap med mig, men planer kan tydligen ändras så det är lika bra att jag gör det själv...
Fast det kommer ju fler tillfällen...

Nu ska jag snart ha en träff m tvättstugan o en annan person o så får vi se om jag har sjunkit till botten efter det... Den som lever får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0