Jag försöker ...

... överleva från dag till dag. Det går sådär. Ibland går det bättre o ibland sämre. Är sjukskriven i 4 veckor till och förhoppningsvis ska jag känna mig såpass stark så att jag kan gå och jobba. Har svårt att se det nu, men jag hoppas...
Just nu ska jag bara fokusera på det viktigaste dvs. mat, sömn och motion. Det går sådär. Motionen går bra för jag har Boris hos mig just nu. Han är ett stort stöd och trygghet. För honom spelar det ingen roll hur jag mår, bara han får vara med. Men mat och sömn går sådär. Försöker men det är svårt.
Idag är det extra svårt. Har ångest. Vet inte hur jag ska döva det. Egentligen vill jag bara sova och vakna upp flera veckor framöver. Vill inte må så här. Har väldigt svårt att se mig i framtiden. Kan inte ens se mig just nu. Allt jag vill är att må bättre. Varför ska det vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0