Jag bara...

...gråter. Jag funkar inte så jag kan absolut inte jobba. För första gången i mitt liv bryr jag mig inte ens om jobbet. Brukar alltid ha dåligt samvete när jag inte går till jobbet. Jag vill ju inte vara till besvär. Men nu bryr jag mig inte ens. Jag inser att jag inte fungerar, jag kan absolut inte ta hand om andra. Gjorde ett försök igår men det var bara jobbigt o då var det ändå kick off så det var en rolig dag, men jag inser mina begränsningar. Jag orkar inte. Jag måste tänka på mig själv just nu. Jag måste hjälpa mig själv, hur det nu ska gå till...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bara att ringa, det vet du!!

2009-08-19 @ 23:10:31
URL: http://muppiigast.blogg.se/
Postat av: A

Nej det är det absolut inte, glöm att jag skrev så!



Pfft på dig!!!!!!

2011-06-09 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0