Inget nytt ...

...under solen. Dagarna går och de ser ganska lika ut. Vissa dar går bättre, vissa går sämre. Idag är en mellandag.
Känner att jag nästan börjar få social fobi. Vill inte gärna visa mig ute. Måste ju när jag går ut m Boris, men annars vill jag inte visa mig. Vet inte vad jag ska säga om jag stöter på folk som jag känner. Orkar inte låtsas men vill heller inte ljuga...
Idag tvingade jag mig ut på en fika m Alex. Ville egentligen inte för jag var så himla trött, men det var trevligt och bra så fort jag kom ut. Men jag orkar inte länge. Orkar inte hålla skenet uppe. Ibland tittar jag mig i spegeln och undrar om jag någonsin kommer se glad ut igen? Vet inte, vet inte om jag kan längre?

Flyr fältet på fredag. Lämnar stan för att komma bort. Trivs inte så bra här just nu, fast var jag skulle trivas bättre vet jag inte heller. Men jag måste komma härifrån en stund...

Kommentarer
Postat av: Cristina

Du är stark gumman, kram på dig.

2009-08-27 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0