Vaknade med ett pling..

...05.01 i morse. Synd bara att jag hade sovmorron till 5.45!! Skulle nämligen ta bilen till jobbet idag, då jag kanske(har inte bestämt mig än) ska åka och lyssna på ett nytt läromedel i svenska som andraspråk. Hade ju tänkt att använda den nästa termin så...
Problemet är bara att man aldrig vet om dessa föreläsningar ger nåt eller inte och då jag är ganska trött vet jag inte om det är värt det. Trots att jag får arbetstid är jag tveksam...Måste bestämma mig nån gång, men hur ska jag göra?

Dock kände jag mig lite piggare på morgonen idag. Detta beror nog på att jag gick hem tidigt igår. Redan halv 3 packade jag ihop. Sen tvingade jag mig att gå en lång promenad och kände mig mycket piggare. Tyvärr börjar den piggheten försvinna. Hade det inte varit för att vi ska ha en jävla skituvecklingsdag imorgon så hade jag nog åkt i väg och inte känt mig lika stressad men nu har vi en och jag måste vara med. Det är inte alltid roligt att vara lärare, speciellt eftersom vi inte gör några roliga saker på våra utvecklingsdagar. Det är inte inom dom ämnena som jag vill utveckla mig på iaf.

Nä nu vill jag ha semester och slippa tänka. Min tankeversamhet är nere på 0 vilket gör att jag sitter här istället för att göra vettigare saker...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har utmanat dig :)



Kolla på min blogg!

2009-04-22 @ 23:51:38
URL: http://muppiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0