Underbar vårmorgon

Började dagen igen med en långrpomenad. Idag var det bättre väder än igår. Riktigt kände hur energin kom. Var i valet och kvalet hur lång promenad jag skulle ta då foten krånglade lite. Men jag valde den långa iaf. Tänkte att det går nog med lite vilja=).
Idag tog det dock lite längre tid. Kan ju bero på att Boris va med och han vill ju stanna och dregla lite då och då. Idag var det 1(!!!) person som hälsade på mig. Vi kanske inte är så farliga då?
När vi kom ner till Haga såg jag en tuff(?) kille komma gåendes. Helt plötsligt slog han ut armarna. Vad faan gör han tänkte jag? Det visade sig att det var Kristijan, men eftersom jag var i min egna lilla värld kopplade jag inte. Han såg lite sliten ut. Han var nämligen ute och festade igår. Så nu skulle han ta en promenad till Rud för att nyktra till. Såg inte helt nykter ut. Då kändes det skönt att vara pigg och fräsch.

Nu snart kommer Stefan och hämtar mig. Ska ta en tur till Sommarlagret och se om det finns några sköna(läs billiga) möbler till balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0