Resfeber

Nu sitter jag här och bara väntar. Jag har resfeber. Kunde inte somna igår och var livrädd att jag skulle försova mig, varför jag nu skulle göra det helt plötsligt. Vaknade med ett ryck halv 6 och insåg att jag kunde sova en stund till. Halv 7 vaknade jag med ett ryck igen och då var det lika bra att gå upp. Så jag har segat runt här och gjort mig klar utan stress. Ganska skönt faktiskt, men vad ska jag göra nu då? Har tom diskat så jag ska slippa se det imorron.
Är alltid lite pirrig när jag ska resa även om det "bara" är en kryss med Ciderella. Snart kommer snälla Stefan och hämtar oss. Det är bra med en privatchaufför :D

Glömde berätta det viktigaste igår. När jag kom hem låg det ett vykort från en av mina allra käraste vänner. Hon hade gått förbi, antagligen på sin morgonpromenad och lämnat av ett vykort+ en parfymflaska fasttejpad på det. Jag hade luskat ut via hennes blogg att det troligen var till mig, men jag hade noll koll på vad det kunde vara då jag har noll minne. Blev jätteglad. Har nu sprutat på mig den och jag luktar som en gudinna (?). Spontan och överraskning är det allraste bästa. Tack Fredrika du förgyllde min eftermiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0