På min bakgård...

... träffade jag på ett gammalt ex!!
I lugnan ro kom jag från tvättstugan och passerade min bakgård. Och vem står där och pratar i telefon om inte mitt första ex som jag inte har sett på 100 år. Det hade jag inte förväntat mig alls.

Han var min första "pojkvän" när jag var 15 år. Trots att det egentligen var helt misslyckat och dog ut i sanden så var han ändå en av de första som var intresserad av mig. Dock kan jag inte förstå vad jag såg i honom då, nu ser han bättre ut ...men nä skulle inte tro det. Han får mig bara att tänka på högstadiet och alla fester i Himlabacken. Vill inte bli tonåring igen :D 
Tacka vet jag att vara 30+, med egna pengar, förhoppningsvis mer självförtroende och inga föräldrar. Nu kan jag iaf bestämma själv!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Aaaaaaaahhhhh, Himlabacken!!!

Å det är väl passande att lägga ut bilden idag då det är valborg å invigning där...

Vem fan va killen, jag minns inte...

2009-04-30 @ 13:25:08
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0