Mysdag

Hela dagen idag har varit toppen. Det har varit lugnt på jobbet då mer än halva styrka redan tagit påsklov. Det är såå skönt att vara ensam på kontoret och kunna ha på radion och inte behöva prata om man inte vill. Synd att det inte är så jämt =(. Fick massa gjort både igår och idag. Tom sorterat lite. Det brukar jag inte hinna förrän vid terminslut.

Tog en tidig dag och var inne i stan tidigt(klockan 2 istället för 6). Där mötte jag upp Fredrika för lite mys på stan. Blev en hel del inhandlat. Ser pengarna sjunka på sparkontot men så får det vara ibland. Är ju faktiskt tvungen att köpa lite nya kläder då mycket är för stort eller för utslitet. Köpte faktiskt 2 saker på rea och då tjänar man ju pengar eller?
Det bästa fyndet var en kjol för bara 49,50!! Kan det bli bättre. Nu när jag är lite smalare ska jag försöka att se lite kvinnlig ut ibland=) Om jag kan...

Sen har jag och Fredrika haft myskväll med vin och Buzz. Jag älskar att bo i Karlstad!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Å jag älskar att ha dej i Karlstad =)

2009-04-10 @ 06:29:55
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0