Ledig helg...

...och då tokhärjar man?
Började dagen med en långpromenad runt halva stan(eller inte riktigt) Drog ut lite på tiden genom att ta ett extra varv på Gubbholmen. Skulle nämligen passa in Konsums öppettider då min ganska nyöppnade mjölk helt plötsligt skar sig i kaffet. Så då var det bara att inköpa en ny.
Sen har jag lyckats fördriva dagen med att tvätta, sätta upp två persienner. Fick göra om den första eftersom den andra inte ville fästa =(.
Sen har jag spikat upp tavlor, tagit en promenad till. Denna gång med Boris. Ingen hälsade. Knappt tittade på mig heller. Efter det blev det dusch då jag var dösvett efter den snabba rundan i solen. Boris han flåsade som en bälj.

På kvällen har jag haft Stefan här på middag och mys. När klockan närmade sig 9 började han bli nervös. Han hade nämligen hjålp Fredrika att tapetsera och han var nervös att hon inte skulle vara nöjd. Så när mobilen plingade till strax efter 9 höll han på att skita ner sig. Men hon var hur nöjd som helst, så han hade oroat sig i onödan.

Nu har jag precis kommit in efter sista rundan med Boris. Grannarna har fest så det är ingen idé att lägga sig. Boris har redan lagt sig i sin bur. Han är såå nöjd!
Kanske ska börja ställa iordning bokhyllan?


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hur i allsindar skulle jag INTE kunna va nöjd, det är så sjukt bra.

Å vad det gäller dina råd till mej om att lugna mej lite så säger jag bara det mogna...SPEGELBILD =)

Puss

2009-04-11 @ 10:19:06
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0