Laddar inför imorron...

...då jag och Fredrika drar på kryss igen =). Ska bli så jävla kul. Halv 10 går bussen. Mindre kul. Och säkert mindre kul att jobba på måndag, men det får bli en senare fråga. Nu ska jag bara fokusera på det roliga...

Annars har dagen flytit på. Börjar komma in i vanan att pendla men det är inte kul. Bara på eftermiddagarna då jag och min nya kompis Cristina sitter och babblar så munnen går i ett. Kanske mest jag, men hon börjar ta sig. Dock tror jag vår andra reskompis är sur för det, men det är ju hennes problem.

Idag var jag dock ensam och satt och halvsov på bussen. När jag väl kom till stan skulle jag bara kika in snabbt i nån affär eftersom jag tyckte att jag inte har några roliga toppar. Dock blev det lite mer än en topp. Kom hem med ett par korta leggings, två långa toppar och en kort. Det går neråt i mina finanser, precis som krisen. Tur att jag ska jobba extra hela sommaren =). Vet inte om det beror på dåligt inflytande eller våren att jag köper lite för mycket...Själv hävdar jag att jag behöver allt jag köper eftersom mycket av det jag har är antingen lite för stort eller för slitet. Undrar hur länge jag kan försöka intala mig det...

Nu ska jag göra den sista packningen innan morgondagen. Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Det är ju det bästaste med att va kvinna...att man kan shoppa sej lycklig =)

2009-04-18 @ 06:42:18
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0