Imorgon är det vardag...

... och dags att jobba igen. År inge sugen alls. Är mycket skönare att härja hemma istället.
Som tur är har jag lördagen att se fram emot då det bär av till Stockholm och kryss med Ciderella(läs cinderella, bara jag som inte kan stava). Denna gång ska det fanimej partas stenhårt like it´s no tomorrow =). Kanske finns nåra snygga 30+ are?
Annars har jag härjat som vanligt idag. Märker att jag är mindre ensam nu sen jag flyttade till Karlstad. Det är inte alltid så långa besök men jag är inte helt ensam på en hel dag. Idag har jag haft hela 3 besök =). Det är toppen. Då kan man lämna varandra när man börjar bli trött.
Ikväll har jag gjort nåt nytt. Jag beställde skor via internet. Har jag aldrig gjort så det ska bli spännande att se om skorna passar. Hoppas det för de var snygga och jag hoppas plattfoten tycker det med.

Nu ska jag snart sussa. Är inte trött men det kommer bli en lång, lång vardag. Vill inte!!! (Tänk Ciderella!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0