Helgtripp

Nu har jag äntligen kommit till ÖB. Det var såå länge sen och jag har längtat =). Då solen vägrade visa sig, åkte jag, Fredrika och Stefan till ÖB o IKEA. Blev lite inhandlat. Alltid bra att ha saker hemma. Så nu har jag popcorn i mängder. De var tom billigare på ÖB än på Willys!
IKEA blev det bara lite smått. Endast 2 stycken rullgardiner blev inhandlade. Tänkte börja sätta upp dem när jag kom hem, men då jag väntar vinsällskap insåg jag att det inte var nån idé att börja. För börjar jag kan jag inte sluta, hur mycket det än krånglar. Så jag gav Boris mat istället och tog en promenad i solen för att inte slöa till.
Nu är det bara att vänta på vinsällskapet och sen kan festen börja =)


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Min borrmaskin är ju utlånad... Tänkte att lånerskan skulle läsa, fatta å återlämna.

Men så får jag ju låna din istället =)

Puss

2009-04-06 @ 07:15:14
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0