Fortfarande sliten...

...därav inget bloggande. Visste inte att man kunde bli så trött av att ha kul? Okej att jag skulle vara trött igår, men jag är nästan lika sliten idag. Uhh, nästa gång åker vi på en fredag eller tar ledigt på måndagen, för så här vill jag inte ha det igen!!

I allafall kan jag summera resan med att jag hade mycket roligt. Hade ensmanshow ända fram till klockan 04.30, då jag ramlade in i hytten och upptäckte att Fredrika sov med lampan tänd. Kanske lite mörkrädd? Eller så kanske det var så att hon skulle läsa med ett öga? Det är ju enda sättet att läsa när man har druckit alkohol :D

Själv upptäckte jag idag att jag hade försökt skicka ett sms klockan 04.50 till Irene men valt av någon anledning att inte skicka det(?). Det var nog lika bra då inte ens jag förstod vad jag menade...
Efter 2,5 timmes sömn vaknade jag att Fredrika gick upp. Vaknar med ett ryck och ska berätta allt på 3 sekunder. Jag har nog aldrig pratat så fort. Jag har insett så här i efterhand att jag inte var riktigt nykter, för jag har inte så stor koll vad jag sa eller att vi åt godis istället för att äta oss mätta på frukost. Den slänge vi i oss vilket resulterade i ett rejält magknip. Man är inte alltid så smart.
Dock hade jag en hemskt rolig kväll. Synd bara att hemresan är så dryg. Snyggast på båten var jag med. Fick det tom bekräftat dagen efter då ett gång killar tyckte att jag och Fredrika var snyggast på hela båten. Vet inte om de behövde glasögon, fast så slitna såg vi inte ut.

Så här läckra var vi i allafall på kvällen.




Så här såg vi ut lite mindre snygga!




Fredrika i sitt charmiga jag. Här med en kille som ville festa med oss i Karlstad. Dock utan att lämna nummer hur nu det ska gå till?


Två hysteriska tjejer på bussen. Vad gör man inte för att roa sig?

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Fniss fniss...jag vill ha ALLA bilder =)

Mailar du mej vid ett orkande öjneblick?

2009-04-21 @ 20:01:13
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0