Attackerad igen

Har precis avslutat min första hundpromenad på Herrhagen och vad händer? Jo ett jävla grått monster rusar mot oss för att gå till attack. Denna gång var det inte ett litet monster som i Karlskoga utan han var i ungefär samma storlek som Boris. Ägaren lyckas få tag på hunden tillslut men både jag och Boris pumpar adrenalin. Han har ju inte gjort nåt fel, han säger ju inte ens nånting, men tydligen så tycker vissa hundar inte om honom. Sen ska han alltid hoppa på mig efteråt som för att tala om att jag är inte arg, är du arg på mig matte? Och det är jag absolut inte. Är bara rädd att det ska hända nånting en dag...
När ägaren hade fått tag på sin hund säger han att han slet sig. Hur svårt ska det vara att hålla en sketen hund? Ska det bli likadant här nu eller? Ska man behöva vara rädd för dumma hundägare?


Kommentarer
Postat av: stefan

säger då det,finns alldeles för mycket idioter till hundägare.Kram

2009-04-04 @ 02:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0