Vilsen

Vet inte om det beror på all dagboksläsning eller att jag börjar lugna ner mig o inse, men jag känner mig lite vilsen. Vet inte riktigt vad jag vill. Var det smart att flytta hit? Vill jag verkligen bo här eller inte? Känner mig ju inte hemma här men skulle jag känna mig mer hemma i Karlstad? Eller beror det på att jag ska ta hand om mig själv som jag är vilsen? Tro inte att jag är depp för det är jag inte men jag känner mig vilsen. Var kanske dumt att ta det lugnt o börja tänka/känna efter? Fast det hade nog kommit förr eller senare iaf =)
Är otroligt trött men det kanske mest beror på förkylningen som inte är nåt bättre, snarare håller det i sig på samma nivå eller så är det mina tankar som har blivit fysiska. Vet ej.

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

I call you nu !

Puss

2008-09-23 @ 17:43:53
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Hoppas mitt samtal piggade upp lite gumman.

Tänk på mina friserade strumpor så får du skratta lite =)

Puss

2008-09-23 @ 20:11:22
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0