Uppskattad

Får ta kaffet vid datorn så jag kan skriva en rolig sak som hände alldeles nyligen. Jag fick ett telefonsamtal från en av mina elever. Han ringde för att tala om att han var på väg till flygplatsen för att hämta sin familj. Han ville bara tacka för all hjälp o stöd som jag har gett honom. Allt jag har gjort är att lyssnat o hjälpt han med ett brev som han skrev o då för att bättra på svenskan. Tänk vad lite kan betyda så mycket!!! Visst till viss del är det mitt jobb men jag är också medmänniska. Kul iaf att han uppskattade min hjälp o tog sig tid att ringa o tala om för mig att han var sååå lycklig o tacksam. Då känns det att man gör nåt bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0