Snart sängen

Snart dags för sängen. Känner mig inte riktigt i form, vet inte om det är nån dum bacill eller bara utmattad...har 0 energi. Tur att vi har utvecklingsdag i morron, så jag inte behöver vara så koncentrerad =). Vi skulle egentligen diskutera de nya kursplanerna som skulle vara ute 1 juni/juli men de har fortfarande inte kommit ut...de är snabba på skolverket.....
Vi ska istället diskutera prov(?) o kanske få eftermiddagen till eget förfogande. Helst skulle jag vilja ligga hemma men tyvärr då får man inga pengar =(
Nä dags för sängen.....go natt allihop =)

Kommentarer
Postat av: Senemizz

Ja, det finns folk till allt ;P



Boken heter En fråga om heder och är skriven av Unni Wikman...det finns en bild på den på min facebook på min visiual bookshelf...den e sjukt intressant!

2008-09-07 @ 21:15:59
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Du vet vart det finns energi för avhämtning....

Puss å hoppas dagen blir bra

2008-09-08 @ 07:33:07
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0