Snart helg

Nu är det äntligen snart helg!! Försöker jobba effektivt den sista stunden men det går lite si sådär =) Dagen till ära har jag satt på en kjol. Får se om jag kan få lite bilder på det så Fredrika blir glad. Snart kommer Stefan till Karlskoga för att hämta mig. Vi ska på nån weekend till Hällefors(!!). Jag har ingen direkt koll på vad vi ska göra men det blir säker kul. Slipper ju laga mat i allafall =). Tror vi ska försöka ta oss till Oxhälja på löraden om det är fint väder. Om det finns många "okunniga" personer där ute så är Oxhälja Värmlands största marknad i Filipstad(tror det är den största iaf). Så nu har ni fått lite allmänbildning =). Återkommer på söndag o talar om vad som hänt.

Ha en trevlig helg allihopa!!!!








Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Ha en jättebra helg du åxå i din kjol.

Du kommer ihåg att jag va kunig å visste va oxhälja va va.....

Puss

2008-09-05 @ 14:42:34
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Men kom hem nån gång nu då!!!!

2008-09-07 @ 14:09:42
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0