Slut på dvdmaraton

Nu har jag sett klart på alla avsnitt av Felicity, så nu är detta dvdmaraton över. Nu gäller det bara att sikta in sig på nästa serie eftersom jag nästan aldrig tittar på tv. Har dock inte bestämt mig än...förhäxad eller prison break? Försöker samtidigt lära mig att bränna undertexter (subtitles) ihop m filmen/serien. Inte för att det behövs (förstår det mesta) men om jag skulle titta på nån serie m krångligt fackspråk eller lyssna lite tyst på TVn så underlättar det. Nu kan man ju tro att jag är en gammal tant om man lyssnar på TV ljudet=)
Om det är nån som vet kan ju den personen hjälpa mig så slipper jag leta överallt på hela nätet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0