Pengar, pengar, pengar

Idag får jag lön. Jippi!! Får extra mycket oxå för jag har två löner att hämta ut. Den ena från mitt vanliga jobb o den andra från nattvandringen i somras. Tyvärr är det sista gången så nästa månad blir det skralt=(, synd bara att den kommer vara mer eller mindre slut ikväll när alla räkningar är betalda=(
Har börjat jobba idag o det känns faktiskt ok. Sov så jäkla dåligt inatt bara o drömde om allt möjligt så jag var lite trött imorse men det gick bra.
Tittade på Boris öra o det är svullet igen. Undrar när denna följetong ska sluta? Tror nog att hans karriär som snyggast i Sverige är över=( Nu blir han bara snyggast hemma=)

Nu ska jag snart sluta jobba, eftersom det är fredag får man gå hem tidigt =). Ska ta en liten tur till Karlstad för att lämna av Boris. Blir en liten sväng på stan. Ska försöka att inte göra av med så mkt pengar för imorron blir det bokmässan i Gbg på arbetstid!! Kan man ha det bättre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0