Ny tid

Ja då var det ny månad, ny vecka och ny måndag. Argh jag gillar inte måndagar. Sover alltid skitdåligt på söndagen vilket innebär att jag vaknar trött o seg på måndagen. Igår försökte jag verkligen gå o lägga mig i tid, vilket jag gjorde, men vad hände då? Jag kunde inte sova!!! Så det var som vanligt i morse....Åh idag när allvaret började. Inga halvdagar med lektioner utan hela dagar!!! Jag överlevde iaf :)

Så nu är jag mycket trött, men...har lagat mat igen!! Var tvungen för annars hade jag fått slängt mat och det gör ont ihjärtat att slänga mat. Så det blev lite mat o ett avsnitt Felicity.

Har varit lite "manlig" oxå. Fixade en förlängningskabel till lampan. Så jag har jobbat lite med småel. Behövde flytta taklampan så jag kan pussla när det är mörkt. Den sitter inte bra, men det fanns ett gammalt hål som jag får använda så länge. Behöver en BRA borr eller nån som kan borra med sin maskin. Någon som är sugen att hjälpa en "nödställd" kvinna???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0