Måndag igen

Och bara regn. Man blir ju så trött. Skulle behöva lite sol och energi. Trots mitt försök att gå o lägga mig tidigt så var det ett lönlöst projek. Dels var det gräl inne hos grannen, nånting om "du sa" och "varför sa du h***" mellan olika män. Verkade väldigt moget(?) Det var dock inte det största problemet för jag satte i öronproppar. Tänkte ett tag att jag skulle gå dit o säga till, men jag orkade inte. Dessutom såg jag förjävlig ut i håret (vilket jag gör varje dag enligt vissa) så jag avstod. Nä jag vet inte varför jag inte kunde sova. Kanske för mycket tankar som snurrade i huvudet. Tröttsamt är det iaf. Här försöker man vara ordenlig o gå och lägga sig o så kan man inte ens somna!!! Livet är förjävligt....


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Det är väl märkligt att dom där tankarna alltid kommer när man går å lägger sej....

2008-09-08 @ 11:27:28
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0