Jag lever

Nej, det är inte så att jag är död eller så, eller har slutat att blogga. Skulle skriva i förrgår men då krånglade sidan så jag strunta i det. I går hade jag verkligen ingen energi eller något att skriva om så jag pusslade och pysslade. Satte inte ens på datorn när jag kom hem!!! Ibland blir datorvärlden bara lite mycket, och jag kan ju kolla alla andras bloggar på jobbet...så det behöver jag egentligen INTE göra hemma. Så det gick bra utan dator. Kanske ska sluta med att använda dator?? Förr när vi bara kunde ha telefonmodem var jag inte ute varje dag och det fungerade bra. Fick en massa annat roligt gjort istället, så varför inte?? Kanske lite datorförbud då och då??? Så man inte slutar så här!!!



Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hmmm...sådär har ju jag det hemma....

2008-09-12 @ 12:47:39
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0