Hundattack

Nu på eftermiddagen blev jag och Boris attackerade av en hund. Det var en lite bjäfsig sak som vi har träffat flera gånger och varje gång är den lika sur. Tyvärr är det en gammal skitgubbe som har den så han har hunden lös trots att han inte har pli på den.
Idag hann han inte få tag på honom utan han kom ända fram till Boris. Som tur var hände inget, Jag hade kort koppel och sparkade efter hunden. För även om det inte är mitt och Boris fel så vet jag vad som skulle stå i tidningen imorgon om Boris hade bitit tillbaka "kamphund bet en liten hund". När gubben tillslut fick tag på sin "råtta" så sa jag att det kanske inte är så smart att ha hunden lös!! Nästa gång jag ser gubben ska jag ta ett snack med honom!!



Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hoppas vi ser honom tillsammans när vi är på väg till krogen på lördag = stackars gubbjävel!

2008-09-18 @ 16:04:12
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0