Helgens bravader

Har kommit hem efter en lördag i Karlstad.
Först fixade jag min nya telefon så nu ni alla går det att ringa. Har tom provat så jag vet att den fungerar =). Sen var det dags för kalas hos min "svärmor". Kom en massa släkt till henne och jag var social o trevlig o alla tyckte om mig =) Ingen förstod nånting eftersom det inte var nån som visste nåt. Fast tydligen var det nån som såg att vi inte hade ringarna på oss men sa inget. Jag eller S sa inget heller och det är inte mitt jobb, det är inte min släkt. Det var iaf trevligt även om maten inte var nån höjdare. Det var kallskuret men den tråkigaste kallskurna tallrik jag någonsin ätit. Jag hade aldrig köpt den. Inte ens tårta fick man så senare på kvällen fick det bli en pizza. Jag får passa på och äta sånt när jag är med nån eftersom jag inte köper en pizza själv. Det känns så ensamt o patetiskt, så det utsätter jag mig inte för =).

Hade en trevlig kväll med S. Vi prata och skratta o myste. Det har inte känt så med honom sen i början av vårt förhållande. Det får en att fundera om vi verkligen gör rätt?? Tyvärr tror jag det, för den dag vi skulle försöka skulle det säker bli pannkaka av det hela, tyvärr. Känns iaf skönt att man kan umgås o ha kul som vänner =)

Nu är jag hemma i Karlskoga med Boris hängöra. Det har inte blivit bättre så snart är det nog dags för ett besök hos farbror hunddoktor. Men han är mycket söt. Ser ut som när han var valp o öronen inte hade ställt sig upp än. Bild kommer men just nu sover han så vi ska INTE väcka honom. Schhhhh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0