Helgen

Trots mycker regn har helgen varit bra. Har haft en lugn o skön helg med MYCKET prat, god mat o lugn o ro. Stefan o jag har pratat mkt om oss och har nu kommit fram till ettbeslut. Inte ett roligt men tyvärr ett måste. Så nu får vi jobba på vår nya relation.
Tog en tur till Oxhälja o tittade på alla stånd. Trots att det var en uppsjö av stånd så var det inte så mycket att ha. Hade väl ca 20 olika saker att sälja i alla stånd. Köpte 14 par strumpor för 100 kr och en t-shirt till Fredrika =).
Sen visste vi inte vad vi skulle hitta på eftersom regnet kom...Det slutade med att vi åkte till Mariebergs köpcenter o gick där o kollade. Där höll de på o renoverade så det var mycker rörigt. Köpte dock ett par leggings och en t-shirt på Gina och en ny dyr klocka. =)

Nu är jag tillbaka i Karlskoga o inväntar morgondagen. Fryser hela tiden, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk...har intagit en kulinarisk middag beståendes av risgrynsgröt =) Sen har jag uppdaterat mig på alla bloggar!!!
Tyvärr inga bilder under helgen. Kändes inte läge för det. Kommer mer bilder en annan gång =)

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Tack för tishan gumman. Bild på den kommer om en månad... ;)

Puss

2008-09-07 @ 19:39:43
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0