En underbar helg

Har haft en underbar helg tillsammans med Fredrika. Alla ämnen och några till har behandlats ett par gånger. Mycket positiv energi och kärlek mellan Fredrika o Boris!! Kan helgen bli bättre??
Vill ni veta mer kolla in Fredrikas sida för mer info.

Nu har jag lite separtionsångest o mår sisådär halvdåligt. Har bestämt mig för att ta en liten time off o ta hand om mig själv ett par dagar UTAN dåligt samvete el plikttrogenhet. Tror jag behöver landa lite. Behöver inte alltid vara bäst o duktigast på jobbet. Så nu tar jag ledigt!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Bra att du stannar hemma å vilar.

Jag ringer sen å kaffar så blir det nästan som helgen =)

2008-09-22 @ 08:39:50
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0