En gubbes ursäkt

Förut idag träffade jag på gubben med den anfallande hunden. När jag kom började han prata med mig och bad om ursäkt för attacken. Han var mycket ledsen och började förklara att hunden aldrig har gjort så förut men att han antagligen skyddade den lilla valpen. Jag kände att jag inte kunde med att vara hård mot den lille gubben då han var uppriktigt lessen så jag sa att det var okej. Jag sa ingenting om att jag kommer bli galen om det händer igen, men off teha record så kommer jag att anmäla honom om det händer igen....Men alla ska väl ibland få en andra chans eller? =)


Kommentarer
Postat av: Catti

Fast din "lilla" jycke attackerar ju han med...typ Gucci-väskor.Fast det kanske var för det var hundskinn i den =) Krya på dig

2008-09-22 @ 21:14:25
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja iofs men det gör han inte för att vara elak utan för att vara "charmig" =). Det är bara det att ingen fattar hans "charm".

2008-09-22 @ 22:01:41
URL: http://borismattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0