Duvjävlar

Var så upptagen igår att jag glömde berätta en rolig historia. För er som inte vet så bor jag högst upp i ett trevåningshus. Över min minibalkong så har jag ett plåttak. Där brukar en hel del fåglar husera. Igår när jag försökte se på Tv var det ett jävla liv där ute så jag var tvungen att titta efter. Åh vad hör jag? Jo ett gäng duvur som antingen slogs el hade sex!! Fjädrarna rök och tillslut flög en iväg men det var minst två kvar som kuckilura... Ja de ska väl oxå få ha sitt roliga???

Kommentarer
Postat av: Sophie

purr purr purr purr purr =)

2008-09-02 @ 17:46:44
Postat av: byggarn

Tja!!! Jag ber om ursäkt, jävligt dumt skrivet av mig!!Jag gick för långt..

2008-09-02 @ 21:25:13
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0