Boris hängöra 5

Jaha då var det dags för ännu ett veterinärbesök. Boris skötte sig utmärkt som vanligt, men det var fortfarande otäckt med bordet. Då är mördarmaskinen inte så tuff. Inte en reaktion dock när fabror veterinär sticker honom i örat med en stor nål, då är han en stor pojke.
När allt var klart o jag väntade på att få pappret så jag visste hur mycket jag skulle betala denna gång säger fabror veterinär att jag får det gratis för vi var ju där förra veckan!! Schysst!!! Är det så det går till i småstäder? Lite generositet...
Nu ligger mördarmaskinen o vilar, var LITE påfrestande att vara hos doktorn så matte ska muta honom med god mat =)


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hälsa min lilla kärleksmördare från mej.

Hoppas det blir bra med örat till sist, hur söt han än va med det hängandes =)

Puss

2008-09-25 @ 20:57:01
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0