Shopping

Det blev en tur till Örebro iaf. Vaknade av klockan i morse som en död sill, men tvingade mig upp för att göra nån vettig sak idag=). Efter en hink kaffe, promenad o dusch var jag redo för en tur till den stora staden.
Kom dit i tid o det var ganska lugnt då. Det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig, men hur ofta åker man till Marieberg egentligen =). Blev en vinterjacka(äntligen) ett pat stövlar o två tunikoraktiga tröjor så att jag kan bli som alla andra o ha leggings, stövlar o lång tröja. Vad gör man inte för att passa in =).
Slutade med ett besök på Jula för inköp av en ny, bra borrmaskin. Så nu kan jag borra när f*n jag vill. Kanske ska göra det imorron bitti för att jävlas med mina grannar? =)

Annars har det blivit två långa promenader m grisen o en film. Har sett den nya Indiana Jones filmen. Mycket bra om man gillar Indy filmer. Och då jag är ett fan så gillade jag den här oxå=).

Resten av kvällen blir slapp inför morgonens strapatser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0