Ölklubb

Som nybliven singel måste man prova på allt. Det är just nu mitt nya motto i livet, att prova nya grejer. För man vet inte om man inte gillar det om man inte provar. Man också ut och visa upp sig o visa att man finns, så man inte bara syns i tidningen...
Dagens nya var ölklubb. I karlskoga har man tydligen en gång i månaden en träff där man bla provar nya ölsorter, äter mat för dagens tema och helt enkelt umgås. Dagens tema var oktoberfest. Så det bjöds på korv o sauerkraut =).Det var mkt trevligt. Tyvärr lite lite ungt klientel men så är det att bo i Karlskoga. Man är alltid yngst. Fanns några yngre men jag satt inte vid deras bord tyvärr. Jag ska iaf gå dit fler gånger. En gång i månaden kan jag skippa kören för att dricka öl =).


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hi hi hi...vi måste höras ikväll för jag vill höra mer om detta =)

Puss

2008-10-15 @ 09:25:17
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0