Mitt nya intresse

Har hittat en sak som tom är roligare än sing star!! Det är att dansa på dansmatta!! Iréne har köpt en till sin dotter som vi var tvugna att prova. Det var det roligaste jag har gjort på länge! Inte nog med att man får motion, man får skratta åt den andra personens o sina egna missar. Hade en provomgång i söndags o igår blev det det långa passet. 2 timmar stod vi på dansmattan o gjorde våra moves =). Skratta så vi grät ibland men kul var det. Hade ju så klart fel kläder på mig. Kan inte rekommendera stickad tröja o jeans om man ska dansa på dansmatta. Luktade inte speciellt gott efteråt. Det var ju inte rosdoft direkt =). Den roligaste kommentaren stod Irénes dotter för. Hon hade hjälpt oss att sätta igång spelet för att sedan gå till en kompis. När hon sedan kommer tillbaka efter en timme frågar hon oss om vi är varma? Ja hurså? Jo för jag fick imma på glasögonen när jag kom in i rummet!! Ha, ha. Ja då kanske vi var lite varma?
Tyvärr har jag ingen egen matta o det är jättesvårt att hitta nån till gamecube. Alla mattor finns bara till Ps2 eller Wii som jag INTE har. Men jag ger inte upp. Snart finns det nån till salu som JAG ska ha =). Eller så kanske man kan snika en konsol av nån. Någon som vill låna ut sitt Ps2?

Så akta er. Snart är jag drottning på dansgolvet och vältränad!! 


Kommentarer
Postat av: Catti

Åååå, jag vill också prova! (läs bli vältränad)

2008-10-02 @ 22:29:48
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: stefan

du kan alltid låna min ps2 vet du väl. kramis

2008-10-03 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0