Loppis

Har nu varit på den berömda loppisen här i Karlskoga. Det var verkligen som alla har sagt. Strax innan nio stod ett helt gäng och hängde på gallren. När de väl öppnade rusade folk in. Själv var jag inte ute efter nåt särskilt så jag o L gick mest o tittade. Hittade iaf två tavlor o några glas som jag ska gjuta ljus i. L var så snäll så hon bjöd mig på fika. Jag fick välja precis vad jag ville =).
Lyckades oxå träffa på en gammal klasskamrat från universitetet som jag inte har sett på si sådär 2 år. Jag fick hennes  nummer så jag får väl höra av mig nån dag. Det värsta var att jag inte kom ihåg hennes namn, men smart som jag är gick jag hem o sökte på hennes nummer på nätet och vips visste jag precis vad hon hette. He, he så nu behöver jag inte skämmas nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0