I`m back!!!

Efter lång tid kommer jag nu med ett litet inlägg. Har haft diverse problem, dels med datorn som har lagt av två gånger!!! Och då är den bara en månad gammal! Fick samtidigt problem med bilen som jag var tvungen att lämna in. Som tur var löste sig alla problem till det bästa men det tog mycket tid o energi så jag orkade,/kunde inte skriva.

Tänker inte ens försöka uppdatera er. Det händer så mycket hela tiden, samtidigt som jag är fullständigt utpumpad så jag kan nog inte tänka tillbaka så långt i tiden =). Jag ska försöka(lovar) att skriva lite mer än förut! Kan iaf tala om för de som undrar att Boris mår bra o är tillbaka i sitt gamla jag. Det är både positivt o negativt =). Var ganska skönt när han var lugn o snäll, men självklart vill man ha en frisk hund. Han ska ta sina stygn i morron, sen blir det väl ännu mer highlife=).

Fortsättning följer. Nu ska jag dö i soffan =).

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skönt att bubben mår bra nu. Hoppas att allt e bra med dig oxå. Kramis

2008-10-22 @ 19:30:11
Postat av: Senemizz

Welcome back frugan! Började nästan bli lite orolig där va! ;P

2008-10-22 @ 20:56:08
URL: http://senemizz.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Dont die on me baby !

Märkligt, Lakritsfantomen brukar åxå dö i soffan ibland, vad är det med mina vänner?

2008-10-23 @ 07:25:04
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0