Höstsöndag

Idag är det verkligen höst. Hade jag inte haft Boris hade jag INTE gått utanför dörren men nu har jag varit tvungen ändå trots regn o rusk. Vilken tur då att jag tog långpromenaden i morse så jag kan ta några kortisar med gott samvete =).

Annars har dagen varit otroligt lugn o skön. Hade ett kort besök av Iréne o hennes dotter. Boris kunde inte sköta sig så han åkte in på rummet. När ska han lära sig? De hade med mina favoritmuffins så det blev lite fika♥.

Provade oxå min fina inköpta borrmaskin. Först blev jag mycket besviken, det hände ju ingenting. Jag tänkte att ska ingen jäkla borrmaskin funka på mina väggar? Så efter en stor portion frustation så tittade jag i instruktionsboken och insåg felet. När det var löst fungerade allt som det skulle. Faan vilken bra maskin!! Nu kan jag borra överallt!! Blev dock bara en hylla för sen var jag trött o svettig. Hamnade i soffan framför en film - Sex and the city. Blev faktiskt besviken. Den är inte alls lika bra som serien, mer tragisk än rolig o klatsig som de brukar vara. De kanske börjar bli gamla?

Annars har jag suttit en hel del framför datorn för att lösa vissa problem. Tyvärr(?) är jag sån som inte kan ge sig så jag var tvungen att lösa detta problem. Det gjorde jag också men efter mycket tid. Ibland önskar jag att jag inte är så stönig utan att jag kan släppa problem, men nä, inte jag. Så det gick en hel del tid på något som egentligen inte var nåt men som jag inte visste. Jag har iaf lärt mig nåt nytt o det är väl alltid bra?!

Kommentarer
Postat av: stefan

gött med bra maskin. Klart att grisen aldrig lär sig, han är ju inte pita för inte. KRAM

2008-10-26 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0