Förbannelse?

Antingen är jag en otroligt hemsk människa eller så har nån lagt en förbannelse på mig=). Just nu överhopas jag av problem det ena efter det andra och det senaste kom idag. Jag lyckades få elen i vardagsrummet och köket att försvinna. Inget jag gjorde fungerade inte heller. Detta är kanske en bagatell men om det har hänt lika mycket för er som för mig den senaste tiden kanske ni oxå hade börjat fundera. Då min stresströskel är minimal just nu fick jag mer eller mindre panik. Jag såg mig själv sittandes i lägenheten utan ljus, värme o mat. Jag frysen eller kylen fungerade inte heller. Såg alla mina matlådor bara försvinna.
Som tur var kom det en trevlig(!) man från hyresbostäder och hjälpte mig. Proppen hade tydligen gått i källaren så han var tvungen att byta den. Själv fick jag bistå med lite verktyg när han skulle kolla på lysknappen som oxå hade slutat att fungera. Kände mig som en redig flicka. Han får gärna komma o hjälpa mig fler gånger....Kanske skulle ha en hantverkare i allafall?...=) Annars har jag använt min fina borr idag igen. Känns otroligt lyxigt att ha ett verktyg som fungerar....
Nu har jag landat i Karlstad för en snabbis, får se när jag åker hem, kanske imorron, kanske på lördag, är inte så bra på att ta beslut just nu...

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

No, god, no !!!! Inga hantverkare för i helvete =)

Dags för en dejt....

Puss hjärtat

2008-10-31 @ 09:28:52
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Senemizz

Hahah....kanske borde skrivit för de som inte vet att min bil heter så ;P dock finns det säkert en å annan lillebror som går på hjul ;P

2008-11-02 @ 10:07:31
URL: http://senemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0