Det finns godhjärtade människor!!!

Idag träffade jag en otroligt godhjärtad person =). Satt på lunchen och försökte få med mig L på loppis imorron. Hade nämligen tänkt att se om de hade någon billig cykel då någon JÄVEL har snott min fina gröna cykel(snyft). Jag har hört att de kan ha bra och billiga cyklar där så jag hade tänkt att kolla. Då säger C en av de nya UNGA lärarna att jag kan få hennes. Hon bor nämligen i Karlstad och när hon började på jobbet trodde hon att hon skulle behöva cykla från busstationen så hon tog hit en gammal cykel. Då hon inte behöver den o inte vill ha den så fick jag den av henne!!! Kan ni tänka er nåt snällare? Fick inte ens ge henne en slant utan jag fick den. Så nu har jag en blå herrcykel som INGEN ska sno!!! Jag tyckte iaf att det var otroligt godhjärtat av henne o lösa mitt cykelproblem. Så nu kan jag cykla till puben utan några problem...Tjoho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0