Boris bebis...

...är sjuk =(. Började med en spyhelg, tur att han var hos Stefan=). Då mådde han ganska bra ändå under omständigheterna. På måndagen började han bli riktigt dålig. Han ville inte gå på promenad. Ville BARA ligga i soffan, dvs mer än vanligt. Tillslut orkade han inte ens hälsa på Stefan när han kom hem, orkade bara vifta på svansen i soffan. Då förstod vi att det var nåt allvarligt fel...för de som känner Boris vet att han INTE är så lugn när man kommer hem, snarare som en tornado. Så det blev ett besök hos farbror doktorn o lite dropp. Blev lite piggare men röntgen visade att det var en svart klump i magen. För att göra en lång historia kort så blev det operation idag i magen. Visade sig att han hade en liten gömma i magen. En flaskkork(?) o en plastbit. Inte konstigt att han mådde dåligt....så nu är det lite synd om mig o Boris. Om mig för att jag sitter i Karlskoga o kan inte ta hand om min bebis o om honom för att han är nyopererad. Tur att jag ska till Karlstad imorron så jag får träffa min darling♥

En av mina favvobilder på Boris bebis, den andre får ni på köpet(he,he)

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Lilla sötBoris. Jag kanske får kontakta Stefan å kolla om jag får åka upp till Rud å pussas lite.

2008-10-09 @ 21:09:05
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Catti

Oj, dax att barnsäkra hemmet kanske ;)

2008-10-10 @ 19:07:55
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0