Boris bebis

mår mycket bättre. Enligt hans mening är han helt frisk. LIka mycket PITA som vanligt. Finns ingen som kan driva en till vansinne lika mycket som han =). Dock är han otroligt seg ute så så pigg som han tror att han är, är han inte. Blir bara kortisar runt huset. Doktorns order. =) 
Han har ett stort ärr på hela magen, men kommer att bli lika söt som vanligt. För er som tycker att jag inte skulle ha saker drällandes i lägenheten som han kan äta, kan jag tala om att jag INTE har ätbara saker i lägenheten. Dessa godsaker(?) som hade i sin lilla mage har han lyckats få i sig ute. Ibland är han otroligt snabb(?) och lyckas stoppa saker i mun innan jag hinner reagera och märka något. Dock har vi haft ett allvarligt samtal om att äta saker som ligger på marken så problemet borde vara löst =), hoppas jag...






Krigsskador?

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Lilla skrutteplutte, skönt å höra att han är bättre å PITA igen =)

2008-10-13 @ 09:03:08
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0